Books: 5 | Review: 0 | Avg rating: 4.12
Rate this author

Hanni Ramsul

4.18 of 5 Votes: 1
url
https://100booksminority.com/hanni-ramsul
website
 
About this author
Books by Hanni Ramsul
Pergilah Air Mata (2010)
language
English
4.27 of 5 Votes: 1
review 1: Novel tebal ni merupakan karya kedua Hanni Ramsul selepas BIARLAH YM BERBICARA. Pada mulanya... melihatkan kepada ketebalan novel ni patah semangat juga la untuk membacanya... ia la kan... biasanya kebarangkalian jalan cerita yang meleret bagi novel yang tebal ni adalah tinggi......
Biarlah YM Berbicara (2009)
language
English
4.06 of 5 Votes: 1
review 1: The focus of this book is about the love story via internet as an instrument of love. The story is about a heroin which liked to chat through internet. While in the same time her boss love her but afraid that she would not accept him. So he has chatting with the girl and lastly t...
Pergilah Airmata (2010)
language
English
3.8 of 5 Votes: 8
review 1: Serious best! Kali ni Cik Pah tak selak epilog, jadinya Cik Pah dok berdebar sebab tak boleh nak teka siapa yang sedang tersenyum bahagia duduk bersanding seperti yang diceritakan di prolog.;)Sabrina (Ina) dari wanita cengeng yang lembik asyik menangis dan bergantung kepada kekas...
KuSeru Rindu Itu (2011)
language
English
4.25 of 5 Votes: 3
review 1: Cerita Idayu-Hisyam telah diintai dilaman blog penulis.. fuh baru 15 episod air mata dah meleleh.. nak tau kesudahan kisah mereka hari ini jugak :)7 Nov 2013Ku seru rindu ituRasa puas baca naskah ini sebabnya semua watak diberi ruang untuk pembaca tahu apa yang mereka rasa tenta...
Mungkinkah (2014)
language
English
4.24 of 5 Votes: 4
review 1: buku Hani Ramsul yang macam biasa tapi layaklah empat bintang, kelebihan dah tutup kelompongan. Watak Arisa ni macam baik tak bertempat, yang rasanya dalam realiti takde kot. rela diri sendiri susah demi cinta yang akhirnya tak ke mana. Arisa rasa dia kuat dan semua keputusan dia...
Reviews
Write review
Review will shown on site after approval.
(Review will shown on site after approval)