Books: 4 | Review: 0 | Avg rating: 4.15
Rate this author

Rehan Makhtar

4.15 of 5 Votes: 4
url
https://100booksminority.com/rehan-makhtar
website
 
About this author
Books by Rehan Makhtar
Suami Tak KuHadap (2013)
language
English
4.05 of 5 Votes: 4
review 1: Basically penulisan Rehan Makhtar adalah bagus. Empat bintang untuk ituSatu bintang aku tolak sebab tajuknya. "Hadap" which i assume bermaksud "hard up"?. Bukan "hadap" yang bermaksud "arah, berdepan, muka". kenapa perlu guna perkataan itu agaknya?satu bintang lg ditolak kerana w...
Tiba-Tiba, Dia Ada (2014)
language
English
4.29 of 5 Votes: 1
review 1: Aryana berumur 29 dan dia berkerja sebagai pengurus di syarikat Muhara, milik papanya. Suatu hari, dia dipinang oleh anak kawan baik ibu-bapanya, Zahrie Adha (Ayie), yang berumur 22 tahun. Aryanz dan Ayie tidak membantah lalu mereka dinikahkan dengan segera kerana Ayie perlu pula...
Bila Nak Saksi (2012)
language
English
3.77 of 5 Votes: 1
review 1: 1stly.. senyum smp telinga dulu.2ndly.. utk makluman.. ML mmg bias. Kalo ML suka, mmg ML puji melambung. so, mmg x boleh nak kata APA ya. semua hero ciptaan RM, ML suka. ( oh Mata ke at as, tangan ke bahu).. hahahhaha.. ayat sapa tu.tp kesian jugak kadang2 Kat si Jelita tu. mmg t...
Bahasa Hati Kita (2014)
language
English
4.49 of 5 Votes: 1
review 1: Ini buku RM yang cara tulisannya ada sedikit kelainan. Buku ni banyak buatkan saya menganalisis diri sendiri juga.Dian Jehanna Puteri aka Jed dan Qalam Azad aka Que. Pertemuan mereka tidak seindah mana. Mula bertemu pun dah bercakaran disebabkan mulut Que yang pada Jed terlalu bi...
Reviews
Write review
Review will shown on site after approval.
(Review will shown on site after approval)